Hos mammsen

Skulle egentligen jobbat idag, men fick va ledig för dom skulle göra annat, så nu ska jag bara jobba imorgon sen är jag ledig ända tills fredag =)

Fick faktiskt shoppat lite igår.
De som jag är mest nöjd över är en röd axelbands lös klänning med vita prickar på som går precis ovanför knät, Tycker den va riktigt sommrig o tänkte ha den på studenten på fredag med matchande nagellack o vita högklackade skor =)

Tre par trosor köpte jag med, o en vanligt svart munkjacka som alltid kommer till användning.

Lollo o jag bestämde oss senare för att åka till Ikea, där hittade jag lite smått o gått, lite nya växter, två mattor till köket o hallen som ligger på sin plats i högst fem minuter, sen ligger dom i en hög pga borat o tilda.
lite handukar,glas,tallrikar o diskställ som jag ej får ihop ( två jävla stänger som ska sitta där o jag fattar inte hur man gör.

Bm, ja va gjorde jag där?
Va arg like hell pga att jag fick vänta i 20 min innan jag kom in,.. sa till henne att jag va irriterad med..
stackars alla som står ut med mitt humör.
Lollo skämdes lite igår när vi stog i rulltrappan o jag knackade dom framför på axeln o bad dom flytta på sig så jag kunde gå förbi.. men de va ju inte illa menat.. men jag menar hur kul är de o stå o vänta i rulltrappan när man kan gå o komma ner fortare?

Fick söta sms av Johan även igår =)

Idag har jag varit på maxi o handlar lite meloner o biggaroer, finns de ngt godare o tugga på?
Även en ny mascara o en jävla kokbok som va sviiin dyr eller ja 230 typ, dyrt enligt mig.
Så nu ska jag lära mig laga mat åt johan, eller ja vi får väl lära oss tillsammans =)
Kan va bra eftersom jag inte direkt e haj på o göra kött.

Ska hjälpa mamma o baka nu, sen måste jag hitta studentpresent till Della med..

Kommentarer
Henrik Lindmark

^_^ lägg din röst på dagens Henrik Utmanar :)

2008-05-28 11:02:14
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Lizette

Heej,
nu har vi kommit hem igen :-) Det var alldeles för varmt i turkiet så det var skönt att komma hem till normal värme. Hur jobbar du i nu, vore kul att ses nån dag. Puss

2008-05-29 20:41:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0