hos pappsen

Underbar dag idag, eller ja de verkar ha förutsättningar att bli de!

Folk som har sina jävla åskikter kan hålla dom för sig själv ist kanske?
Bara ett jävla alternativ, jag ber inte om att få höra va ni tycker, så enkelt är de!

Jag vet jag har dom som stöttar mig ( vilket är nästan alla jag känner + familj, Johan o hans familj)
O de räcker bra för mig, sen ni andra som tycker detta är ett dumt val, visst fine upp till er men jag vill inte höra ngt från er, ni behöver inte bry er ens lämna komentarer.

Johan flyttar ner senast första Juni =) Hans pappa har lovat hjälpa till att köra.
Ska bli underbart att ha honom hos mig äntligen.
O allt kommer gå jätte bra, de handlar om att kämpa på bara.

Nej fan orkar inte sitta här mer.. ska vila lite o sen ut o njuta av solen på min lediga dag ifrån mitt fasta jobb!
;)

Kommentarer
Alex

Fan va gott för dig med ledighet. Uscha, igår fick jag och Martin influensa. Mindre skoj. Men men, idag är det lite bättre i alla fall. Saknar dig gumman min! :) Puss

2008-05-07 15:14:50
URL: http://alexandra1987.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0