Iskallt

Vilken skillnad på bara en vecka, nu är de typ iskall sen höst känns de som och förra veckan va de högsommar.
Sjukt jobbigt tycker jag som älskar värmen.

Är hos mamma idag, varit o kollat på syster idag med, iaf en match.
Vill kolla mer men ingen tycks veta när dom spelar, faktiskt riktigt skoj o kolla sålänge dom vinner vill säga.

Fick magknip igår också, dock inte lika jobbig som i Fredags, tröttheten är också den samma, man tror liksom att sånt ska gå över nu.
Är förövrigt i vecka 12 idag =) Eller början av vecka tolv, så en vecka till sen kan man bli lite lugnare.

Känner ju växtvärk o sånt så jag antar att allt antagligen står rätt till där inne, även om jag fortfarande inte kan fatta att jag Emmelie Gustavsson ska bli mamma den 6 dec =)
Ska verkligen bli roligt.

Jag har börjat bli sugen på kött, eller korv mestadels, haha köttkorv.. men men får stå emot de.

Igår va jag hos Lena och fick godmat och en rabarberpaj som jag kom ihåg att ta med mig hem =)
Gottigt!

Imorgon börjar verkligheten med jobb igen, fan vill inte och mår dåligt över de.
Måste ringa Bm imorgon också  o kolla om man kan göra ngt för att slippa denna hemska magknip, försöker ju äta lite o offta o röra på mig, men icke sa nicke de hjälper inte.

Mina byxor börjar sitta lite trångt, de känns lite panikartat, haha

Hejdå.

Fan vet ni?
Jag har inget liv och umgås inte med någon, hade varit kul om nån hörde av sig ibland o iaf kollade om jag ville hitta på ngt, för bara för jag e gravid betyder de inte att jag bara vill sitta hemma utan att göra ngt.
Men men,

Kommentarer
Evelina

Hej gumman! v12 nu, grattis! Jag är ledig mån och tisdag iveckan som kommer. Jobbar du då eller har du lust att ses? Hoppas det. Du får kommentera och läsa min blogg med!!!!! pusssöt

Lizette

Nej, som gravid är man aldrig populär :-P haha
Sry att jag inte ringde igår, det dök upp en del otrevligheter + att jag knappt orkar leva med illamåendet, vill bara krypa ner i sängen helt ensam då..

2008-05-18 19:59:53
URL: http://lindbergohlund.blogg.se
Sissi Lövgren

Hej hej!
Vet precis hur det känns. Alla tycker att det är såå roligt när dom får reda på att man är gravid, i sådär 3 veckor. Sen tycker dom att man är tråkig, och kommer tillbaka när man fått ungen.
Så det är under denna tiden man får reda på vilka som är ens riktiga vänner.
Ha det finast! kram

2008-05-20 09:23:30
Lizette

Sissi,
så är det ja. och det är då man ser att man inte hade så många vänner som man trodde, hehe..
Men Emme,
det löser sig, snart kommer Johan ner också då blir det lättare. :-) Puss

2008-05-20 09:46:30
Lena

Hej babe!
Jag har inte umgåtts med dig så flitigt på jag vet inte när, e jag super vän nu då;)
Löööööööööve joo
/Lena

2008-05-20 21:36:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0