Ja

Uppdatera e inte lätt utan data Lizze :P
Äger ingen vetu.

Är i vecka 10+5 idag, alltså snart i vecka 12 =)
Har känt en del växtvärk i magen denna veckan som varit..
Och ilningar som Lizze också hade känt.

Dock vet jag inte om jag accepterar mi´n nya extrema trötthet!
Somnar så fort jag kommer hem och är så trött så de känns som jag varit uppe i dygn, jaja får la hoppas de går över snart... tråkigt att de kommer tillbaka när man sluppit de ett par veckor bara.

Antagligen har jag kass blodtryck eller ngt,, blev så jääävla kallsvettigt,illamående o yr så fick sätta mig ner på jobbet, faktiskt riktigt jävla tufft att jobba när de är såhär.

NU är jag ledig och Becka kommer .
ska bli helt jävla underbart att träffa min vän.
Har saknat henne så de gör ont i mig, och nu äntligen ska vi ses igen.
Bara slappa, äta o spela poker :P

Åhhhh hunger..

måste ha mat

Kommentarer
Lena

Vaa??!!
Kommer Bex till dig? Va härligt
ha det så kul!!
KRAAAAAM

2008-05-16 20:40:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0