klump i magen

Vet inte varför men mår inte alls bra just nu.
Något känns fel ( inte med magen alltså )

Saknar verkligen Johan idag, verkligen JÄTTE mycket.
Hade behövt ha honom jämte mig så kanske oron hade försvunnit?
Men på lördag så bor vi ihop äntligen o ingenting kan komma imellan oss, allt annat löser sig nog med tiden.
Vi har ju något gemensamt att se fram emot, i dec har vi vår lilla bebis, en Leon om Johan får bestämma och en Ebba om jag får min vilja fram.

NU är de tufft jobb framför mig enda tills Torsdag, vet inte riktigt hur jag ska orka med de.
Behöver ledighet nu när jag inte mår 100, jävligt jobbigt att jobba när man är orolig för ngt man ej kan förklara, man tappar fokus på jobbet om man säger så.

Johan du är den som får mig att orka dessa dagar, bara 5 dagar kvar, sen kommer jag alltid få sova på din arm, ingen stress eller dåligt mående över att man ska skiljas åt.. nu är de på riktigt.

Allt för nu

Kommentarer
...

men hur ska du/ni orka ta hand om barnet när ni har det som ni har?

2008-05-26 13:50:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0