Ledig idag

Sitter hos pappa, bestämde mig för att följa med Christina hem efter vi hade varit i stan o köpt bikini ( ska bada med jobbet på Lördag vilket jag INTE ser fram emot )

Umgås faktiskt nästan bara med familjen nu, jaa familj (Lena du räknas in där eftersom vi e släkt )

Sissi skrev en kommentar som faktiskt va väldigt sann, som jag inte reflekterat över själv.
I början tyckte alla de va kul, men som sagt nu är man inte lika rolig längre eftersom  man varken orkar eller kan göra samma saker som förut.. men men man lär ju som sagt märka vilka som verkligen finns kvar.

Man kanske borde skaffa sig lite nya?
Fast samtidigt är inte jag den socialaste människan om man säger så.
ställa sig på¨stan med en skylt, någon som bli vän med en gravid tjej i sina bästa år?

De som känns med graviditeten just nu är den här jävla känslan i att leva i en konstant bakfylla som ALDRIG går över, kan inte beskriva de bättre.. trött illamående,huvudvärk o allmänt kass mage :P Men men de går la över.
Och nu börjar de kännas mer, man känner nästan dagligen den här växtvärken i livmodern som gör att man är liiiite lugnare.

Nästa helg kommer äntligen Johan ner, fan kommer inte kunna skita när han flyttat ner vilket blir de största problem, löser la sig..

Satt hos Lollo idag, vi åt winerbröd, sååå jäävla gott o Lollo orkade inte hela sitt så jag fick hennes sista bit också, gud vilken lycka ;)

Byxorna känns trånga nu alltså, kan ju knäppa dom med de e fan precis o väldigt trångt, så använder en toffs mellan knappen nu.

Fan va obehagligt med försvunna Nathalie, när de händer i ens egna stad, kan inte förstå.
Tänk om hon är mördad ?
Och tänk att mördaren fortfarande isf är på fri fot i våran stad.. usch!

Vill ha större lägenhet nu, kom på de när jag va hos Lollo..
Nej fan shit va långt detta blev, men hade mkt i huvudet.,

Kommentarer
Amse

Jag finns här även om det är en bit bort. och jag tycker fortfarande det är kul.

2008-05-21 14:07:18
Evelina

Räknas jag in i familjen oxå? Det hoppas ja! Skoj att ses senast, hoppas det blir av snart igen! puss

Amse

Loove you

2008-05-22 12:20:25
URL: http://www.metrobloggen.se/sannamaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0