Lördag inte sant?

Har varit vaken ganska länge, helt sjukt att man inte bara kan passa på o sova ut när man väl har möjligheten.

Johan sover fortfarande så får väl underhålla mig själv lite antar jag, vet dock inte alls va jag ska hitta på.

Btw så va vi på cirkus i torsdags, haha de ni ;)

Idag vet jag inte va vi ska göra alls faktiskt, blir nog jätte lugnt men de e skönt de åxå.
Är hunrgig like hell nu känner jag, men men får väl vänta så snällt.

Sjukt varmt är de i de här rummet om natten, man dör typ tro mig.
Sen kommer den stora hundjäveln o lägger sig i sängen också, som om de inte vore trångt nog ändå :P

Nej jag orkar inte skriva mer nu.


Kommentarer
Lizette

ohh, faan vad kul med cirkus. Det har inte jag varit på sen jag var liten. Ska bli kul att gå med Mario sen när han blir äldre :-) Ha en fin lördagskväll!! KRaaam

2008-05-03 20:01:48
Evelina

Hej gumman! Nu ska jag komma igång med min blogg igen! Så nu får vi kommentera varandras =) Skönt att inte behöva hålla nåt hemligt längre! Vad sa dina föräldrar? puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0