man blir fan besviken

På folk som man trodde va sina vänner men som tydligen av ngn anledning som man inte ens förstår helt plötsligt inte hör av sig längre eller hejar på sparköp, dålig stil!

Men men är tacksam för dom jag har =)

Sitter hos pappa nu, vi ska grilla=)
Är ganska hungrig om jag ska va ärlig, slippa laga maten också, kan inte bli bättre.

På söndag är man i vecka 11, så de går framåt.
Lizze pratade om att man kunde få höra hjärtljuden om man tjötade lite o de ska jag fan göra.
Va fan de kan la dom bjuda på iaf?
Orka oroa sig hela tiden liksom.

Iofs har jag haft "växtvärk" i magen idag.. alltid något när man känner att man har lite symtom.. illamåendet kommer ibland men bara korta , korta stunder som tur är.
Annars är de nog bara att jag drömmer förbannat mkt också.

Nej nu orkarj ag inte skriva mer

Kommentarer
Lizette

Tråkigt att folk inte hejar, vilka va det? Hoppas du haft en kanon bra helg!
Själv har jag kört vilse med bilen och kom 1 timma sent till jobbet pga det..haha...

2008-05-10 20:53:38


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0