Äntligen kväll

Ja kvällarna är faktiskt bäst, för då kan man med lite bättre samvete ligga i sängen.
Även om jag har som mest ont då så får la man stå ut.

Lillen är tillbaka på sin vanliga sida, dvs med rygg åt höger o fötter åt vänster.
Har legat o rört sina händer så de känns som inihelvete neråt, självklart legat o putat ut varenda kroppsdel den kan för att göra sig påmind.
Tro mig de känns!

Imorgon är sista föräldrakursen, då kommer bvc dit o man ska prata lite mer om när barnet väl e fött osv.

Trevligt va de iaf när pappa o Christina va här, drack kaffe o åt lite bullar.
Malin o Oliver kom upp också, haha hon va totalt död.. men skyll dig själv gumman ;)

Nej fan får lägga mig ner nu igen innan huden på allvar spricker för att lillen rör sig så där inne.

Kommentarer
Sanna

Men vad fan, jag svarade ju dig idag ed ju?!

Dom sa att jag skulle behöva bli inlagd och jag fick tabletter för helgen å sen skickade dom en remiss, så får se vad som händer nu liksom.



Puss

2008-11-09 20:06:25
URL: http://sjoquist.blogg.se/
malin

Ja, är huvudet dumt får kroppen lida.. Jag var bara trött, inte bakis haha. puss

2008-11-10 13:24:35
URL: http://malinsoliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0