Bm besök

Har vart på närrehab imorse o fick med två nya skenor hem.
har jag tur hjälper dom mig o vissa av bekymmrena försvinner efter förlossningen, annars blir de operation. :(

Besöket hos barnmorsakn gick fint.
Tog sköldkörtel prover som jag hoppas va bra.
Mitt hb låg på 114 o Ann ville jag skulle börja äta mer järntabletter för de va lite lågt.
Sockret va bra iaf.

Huvudet var fixerat och de e antagligen df de börjat kännas ner i benen från sammandragningarna.
Jag låg bra på kurvan o lillens hjärtslag va på 148 slag i minuten.

Känner mig inte direkt pigg alltså, illamående o allmänt låg.
Ska se om de går över nu med lite mat i magen, annars hoppas jag på att jag kan få sova en stund faktiskt.

Kanske uppdaterar mera senare om jag mår bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0