Dagen

Nu är även denna dagen snart förbi.
Är trött som en idiot, mestadels i kroppen.
De värker verkligen i ryggslutet o mellanbenen, man känner sig inte direkt som 22 år med alla dessa krämpor iaf, snarare 82 kanske.
Men men nedräkningen är igång och snart är jag förhoppningsvis kan jag inom snar framtid börja bli människa igen.

Passa Oliver gick bra, vi gick till stan o köpte skötväskan.
Han försökte sig allt på att va lite jävlig men jag sa ifrån *stolt*
Haha då blev han arg o slog mig på benet, men men de gick över fort iaf o han insåg att de inte va ngn idé att försöka med dumheter :)

Imorgon kommer nog dagen gå relativt fort med.
Ska till närrehab kl 9:30 o sen 13 bm.
Dom ringde även från öppenvårdsmottagningen o ville att jag tillsammans med dom skulle läsa igenom journalen som jag begärt att få, men jag sa nej tack.. jag vill läsa själv om va dom hade för uppfattning om mig, kan nog bli jobbigt men även lärorikt.

Kanske borde läsa klart de typ fem sista sidorna i boken?
Fan va jag har läst alltså, hon är en klippa på o skriva den där Liza Marklund

Här får ni en bild på skötväskan som nu är upphängd på sin plats :)



Kommentarer
Sanna

Jadå klart jag hör av mig, blir nog en del trippar dit nu inom det närmaste. Puss

2008-11-06 11:01:37
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Mm, jag vet. Det är så man får tänka. Tack för ditt inlägg gumman. Det betyder mycket. Det är bara så jobbigt allt just nu. Saknar min söta vovve. Och jag saknar dig med. Vill börja ses oftare. Gör du idag? puss

2008-11-06 12:34:36
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0