dagen

Frukosten är avklarad, visst blir kaffet mycket godare med grädde i? Haha.
Magen ligger verkligen över låren o de känns sjukt äckligt , mer kan den itne sjunka vill jag lova.
Snart är magen borta, tänka sig :)
Då jävlar blir de e o börja röra sig o sånt så fort man känner att man är i form för de.

En jävel som ringde fel idag, klockan kvart i åtta!
Inte några singnaler som man kunde ignorera heller.
Sjukt störande eftersom jag har så svårt o somna om efter jag varit uppe.

Tänkte hoppa in i en snabb dusch nu innan jag ska till spädbarnsgruppen.
Kul även att man ser ut som en idiot pga all svullnad o att mjukisbyxor typ e de enda som går o ha.
När jag har mammajeansen blir de märken efter sömmarna över hela låren pga all vätska.
Finns inga tröjor som e tillräckligt långa för att täcka magen heller, livet e underbart!

Sen ska vi la dra o köpa skötbordet också, får säga till Johan att han säger till sina föräldrar o föra över pengarna bara. (dom har lovat o betala de)

Ja sen e nog dagen slut för min del, eller ja om inte annat är jag helt slut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0