Fars dag

Japp, blir inget sånt att fira för Johan i år ännu, men morsdag därimot.. Tänka sig att jag kommer få ngt då nästa gång :)

Låg igår med så himla ont i mage o rygg i ngn timma så jag grät, kunde knappt röra mig.
Men men man fick ju chans att träna på den där förbannade andningen iaf.

Fan idag sla Johan städa här hemma, fattar inte varför han e så jävla dum o sparar så de hinner bli mkt disk.
Jag hade de liksom jätte fint o mysigt här i fredags, o inte en chans att de bara e jag som ska hålla rent här.
Blir deppig när de ser ut som fan.

Vet inte riktigt alls va som ska hittas på idag, något måste man la göra för att fördriva sin tid.
Men vad?

Se vad Malin gör kanske, vem vet.

Nu ska jag iaf snart göra fruktsallad.
Finns fan inget godare, segt att de e så jobbigt o skära bara.
Sen e de ju rätt dyrt med alla frukter, men man får unna sig imellanåt.

Kommentarer
Sanna

Fick du mitt sms?

2008-11-09 17:33:39
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0