Fredag

Ja ännu en gång är de Fredag, veckorna går fort, men dagarna långsamt!
Sitter här o är lite öm i magen, tyvärr antagligen bara efter maten men men.

Försöker skynda mig lite eftersom jag skulle få sällskap av Lizze in till stan.
Ska se om jag köper dom där julgardinerna o får lite adventstämmning här hemma idag.
Ska bli mysigt när de e klart om inte annat.

Malin skulle hoppa hit också o hjälpa oss få ihop skötbordet, förhoppningsvis är hon mer teknisk än Johan.
Men hur konstigt är de inte att de inte finns med någon bruksanvisning när man köper de?
Jaja inte mkt o göra.

Nej får väl ta mig i kragen o försöka se om jag kan göra ordning mig lite, vet ju fortfarande dock inte om jag kommer i mammajeansen pga all vätska.
Så jävla kul e de inte o gå på stan i mjukisbyxor men men.

Kommer mer info om dagen sen.

10 dagar kvar till BF

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0