Ganska belåten

Så belåten som går o bli antar jag.
Man får ta vara på de få minuter då man mår okej o inte känner för att gå i ide.
Dagen har inte varit direkt händelserik hittills, har bara legat hemma o spelat tv-spel.

Har gjort korvstråganoff till mig o Johan också och även börjat med städningen.
Tänkte ta ett tag o ta golven o resten nu så de blir klart nån gång, sen har jag resten av kvällen till att enbart lata mig (som vanligt)

Det e fullkomligt omöjligt nästan att gå ut med Tilda så fort de e lite snö ute.
Hon kör ner huvudet o ska promt slicka i sig snön, samtidigt som hon gör de så luktar hon så de åker upp i näsan.
Efter bara ett par minuter så står hon o knorrar som fan för att de e stopp, hon älskar ju snö så man vill ju inte gå o hålla som en idiot i kopplet heller.. men men itne mkt o göra.

Ikea kan suga min balle.
Dom sa när vi ringde att skötbordet skulle komma in v 48, men när dom ringde idag visste dom inte alls när de skulle komma ngt.
Helvete, ska till lekhörnan imorgon o beställa istället.
Kanske ett sånt man har över badkaret?

Nej nu städning, sen får ni gärna komma o besöka oss i veckan om ni har tid :)

Kommentarer
Sanna

Det tycker jag ni ska satsa på, ta ett sånt man har över badkaret, sparar ni en himla massa plats med. alltid bra när man bor litet :)

2008-11-26 01:33:42
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0