Kan inte tro mina ögon

Solen skiner, de va fan inte igår.
Hade glömt av hur den såg ut typ.

Vaknade nyss , tät i näsan som ett as.
Känner mig hungrig like hell o de blir nog alldeles strax frukost.
Är fortfarande nervös inför besöket där idag, gillar liksom inte o komma ny till en grupp människor som känt varandra sedan tidigare.
Men de går säkert bra, ska ju bli lite spännande med.

Fy fan va jag är lipig när de gäller bebisar nu.
Haha kan knappt se pampers reklamen utan att bli lite tårögd.
När dom sjunger "happy birthday" o man ser massa nyfödda.
Kanske är de så att man faktiskt börjar förstå att de väldigt snart är min tur?
Har ju väntat hela sommaren på detta, o nu är de så nära inpå.
Inom ngra få veckor är vi en liten familj, helt otroligt!

En kaffe nu på morgonen kanske inte skulle sitta fel?
Låter ganska lockade faktiskt (dricker ju aldrig kaffe i ensamhet egentligen)

Japp så får de bli, kaffe o rostatbröd..
De e konstigt va hungrig man är på morgonen ;)

25 DAGAR KVAR TILL BF

Kommentarer
Evelina

Okok. Får ta det en annan gång då. Vad tyckte du om vårt "nya" vardagsrum då? Du skrev inget om det :(

2008-11-13 10:48:03
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Alex

Lite småsaker bara som jag skulle gjort under dagen. Puss

2008-11-13 11:26:57
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Evelina

Liseberg, börjar tre. puss

2008-11-13 12:01:25
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0