Ledsen

Jag vet jag överreagerar men mår skit nu efter bm-besöket.

Berättade för henne att jag kände mig totalt uppsvälld de senaste.
De visade sig att jag gått upp fyra kilo på två veckor ( Hon sa att de e säkerligen bara vätska o de enda jag kunde göra för att påverka de va att tänka på att äta mindre salt mat)
Detta betyder att den sammanlagda uppgången hittils är på 22 kg!

Mår verkligen piss över detta o har lust o låsa in mig o aldrig mer se dagsljuset.
Känner mig som en jävla elefant o vet inte varför jag går upp så mkt, Okej om jag åt hela tiden eller så.
Men jag gör inte de.
Vätska visst fine men ändå.
Kommer aldrig kunna gå ner dessa kilorna, helvete.

Följer kurvan bra iaf, så bebis växer som den ska.
Hjärtljuden va på 140.
Johan kunde höra med den där trätratten hur Lillens hjärta slog.

Nej fy fan nu ska fettot lägga sig framför tvn o gråta lite till.


Kommentarer
Mela

Köpt den av en tjej på tradera, såg en för länge sedan typ i våras som hade en sådan på en bild och blev helt kär i den så råka jag av en slump komma in på en auktion med en sådan på tradera så det var bara till att bjuda för glatta livet med alla andra blivande/mammor haha :)

Blev nästan 250kr till slut typ med frakten och sådant men det får det vara värt för blev så förälskad i den lilla dressen första gången jag såg den =) Och liiite får man väl skämma bort sitt lilla barn? haha =D

2008-11-20 19:50:16
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Lizette

Du kommer att gå ner det och det ser ju ut att vara vätska om man tittar på dina svullna fötter. Och ammar du går det ännu fortare. Kram på dej

2008-11-20 20:09:53
URL: http://www.paddis.se
christina

vatten väger tungt var inte orolig du kommer att gå ner, och som lizette säger så gör ammning underverk.

2008-11-20 22:36:11
Alex

Gumman då, du kommer visst att gå ner det där när bebisen pluppat ut och ammningen är igång ordentligt. Jag lovar dig! :)

Puss

2008-11-21 09:19:18
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0