Ligg still

Nu har de varit full aktivitet i magen sen säkert 20-tiden.
Jag är jätte tacksam för rörelser, men de finns måtta på de.
Varje liten rörelse känns o gör ont nu, inte lika kul då.
Känns precis som allt ska gå sönder inom mig.
Senaste dagarna den har varit så aktiv om kvällarna, lugna ner dig lillen!
Nej men tror inte han gillar att de e så trångt o säkerligen protesterar lite.

Börjat få grymt ont i tummen/handleden o får faktiskt börja använda skenan lite mer flitigt nu.
Men man blir så handikappad med den på direkt.
Jaja värt ett försök.

Får väl se om de blir någon sömn inatt, fortsätter de med denna livligheten veta tusan.

Over and out

Kommentarer
Sanna

du får hålla ut lite bara... snart haru torsten ute, då äre finemang.

2008-11-20 00:09:44
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Jag skickade dom imorse, så jag menade imorgon..? puss

2008-11-20 09:41:44
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0