Nervös

Som Alex trodde så har jag fått brevet om att jag ska hämta mina journaler idag.
Är faktiskt väldigt väldigt nervös.
va kommer de stå liksom?
Va kommer dom ha haft för uppfattning om mig när jag va som sjukast?

Vi får se helt enkelt.

Va iaf trevligt med besök från Alex igår, även om vi ej gjrode ngt.
Tack för sällskapet :)

Fick otroligt ont igår igen, mellan benen, tryckte neråt o smärtan fick mig verkligen o tappa andan dom gångerna den kom.
Kanske är de ett positivt tecken?
Ont gjorde de iaf, o jag har svårt o se de "braiga" i de men men.

Ska på besök på spädbarnsgruppen idag, får se va jag tycker om de.

Sömnen, vart fan är den egentligen?
Somnade efter tre, vaknade igen kanske vid sex o låg vaken i säkert minst en timma.
jag vill bara kunna sova igen!

Nej får väl traska iväg o hämta mina journaler nu då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0