Ont i huvudet

Idag har jag ont i min hals o till o från i huvudet.
Hoppas verkligen inte Becka smittat mig med sin feber o så, nej då de e nog lugnt.

Har varit jätte kul o ha henne här faktiskt.
Igår satt vi o käkade lite på stan o drog sen vidare i snöovädret mot Lerum o stin.
Blev sittande där ett tag o kollade på BöööPHEns Thailandskort.
På hemvägen gjorde vi en snabbvisit hos Lena också.
Kvällen här hemma avslutades med poker (jag gav upp för va inte alls på humör för att spela o förlora)

Natten har jag sovit as kass, somnade la till på riktigt först efter halvfem.
Varför ska de vara så himla svårt?

När klockan ringde halvtio va jag allt annat än pigg.
Känner mig lite halvsur Johan som gick o la sig igen, jag menar hans föräldrar kommer vid tolv o innan de vill man gärna hunnit städa undan de värsta.
Men men inte mkt o göra, för väl göra de själv.

Nu ska jag va social mot Becka som snart duschat klart.

Over and out

Kommentarer
Mela

hehe ja man kan ju alltid hoppas att allt elände gjort någon påverkan... ska till läkaren på torsdag så jag hoppas hon säger att tappen är snart borta eller något haha men det är väll önsketänkande =)

Kommer säkert inte ha påverkats något alls med min vanliga tur.

Nä nu blir de lite vila, har huvudvärk och mår illa som en gris idag igen :(

2008-11-22 11:52:01
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Malin

Det låter som ni hade det trevligt igår :) Vad händer i morgon? Lust att ses? puss

2008-11-22 18:07:35
URL: http://malinsoliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0