Snart en ny vecka

Och skönt är väl de att faktiskt tiden går framåt, även om de många gånger inte alls känns så.

Imorgon ska vi på Föräldrakursen mellan 13:30-16:30, vi ska gå igenom smärtlindning o andning vet jag.
Johan får sitta där själv ett tag eftersom jag ska upp till läkaren vid 14:00 o se va dom kan göra åt min hand.
Den har varit störd o fastnat i konstiga lägen i en månad nu, hoppas dom kan hjälpa mig.

Vet att vi ska till Bm igen på Torsdag för vanlig kontroll, dvs mätning o lyssna på hjärtat.
Ska även ta om mina Sköldkörtel prover för att se att dom fortfarande ligger inom de normala, alla dessa stick alltså!
Jag borde ju vänja mig, men icke.

Vi va faktiskt och åt på Jasmine nu för ett tag sen.
Älskling åt pizza som vanligt o jag friterade räkor med sötsur sås,
Smakade helt okej men ändå inget som man liksom kände - wow.
Smaklökarna är inte som dom en gång va, ingenting känns supergott längre.

Älskar verkligen Johan o e så himla glad jag träffat honom.
Visst han är långt ifrån perfekt, men hade jag ens varit intresserad om han va de?
Nej antagligen inte.
Är så glad över de vi har och jag hoppas o ber om att allt kommer bli ännu bättre längre fram, vill verkligen inte byta bort honom mot något!

Kanske ska man ta sig ett bad sen?
Tända lite ljus o så?
Fan har så svårt o koppla av men men de kanske hjälper o försöka iaf.
Johan köpte ju nya Liza Marklunds boken igår, "Livstid"
Håller tummarna att den är bra, gillar ju hennes sätt att skriva.
De två senaste böckerna jag påbörjat har ej varit ngn hit, o känns bara onödigt o fortsätta läsa för att hoppas att dom blir bättre.

Nej nu sängen ett tag.

Komentarer e alltid kul, glöm inte de ;)

Kommentarer
Alex

Åh gumman! Låter som ni börjar ha det riktigt bra ni två.

Önskar er all lycka i världen. :)

Måste ses nu någon dag i veckan.



Älsk - Puss på er!

2008-11-02 18:09:37
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Alex

Det är Johanna fittan jag är hatisk mot. Är så trött på henne.

2008-11-02 18:12:09
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/
Sanna

Jaa det är väl bra om den är kvar ett tag till :P



När kommer det bilder då, vad faaan utnyttja att du har kamera nu människa.

2008-11-02 21:11:12
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Alex

Ja det är hon verkligen. Jävla idiot!!!

Moa ville att jag skulle komma på en jävla fjortisfest.

Är hos en som heter Oliver i Borås.

Puss puss

2008-11-02 22:43:43
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0