Sovit ganska bra

Ja helt otroligt men sant.
Inatt har jag nog bara varit uppe o kissat kanske tre gånger o sovit relativt bra.
Kanske va för all rörelse igår?

Hittade förövrigt min duk som jag köpte på ikea i våras när jag städade.. lite kul.
Svart o brun, tror kanske ska byta till mörkbruna färger i vardagsrummet sen eftger helgen när vi fått vår nya soffa.
Men men får se helt enkelt :)

Bebis e jätte lugn nu, men som Becka sa "kanske är helt slut efter igår?"
men man blir ändå lite orolig eftersom man är så himla van vid dens rutiner nu, lite sparkar på morgonen o en hel massa på kvällen/natten.. jobbigt att de rutinerna offtast e kvar sen också .

Idag har jag inga planer på va som händer.
Förhoppningsvis ska jag bort o få träffa lilla Nikki, men de beror ju på om dom känner att dom hinner.
Vill absolut inte stressa dom eller så, vi får se helt enkelt.
Kul hade de varit iaf .

Nej nu har Johan gjort kaffe o jag ska äta mitt favorit mål för dagen.

So long mother fuckers ;)

Kommentarer
Tobbe

Tja Emmelie. Längesen! Man får gratulera till den stundande tillökningen. Hoppas allt går bra nu i slutet, det är väl då det är som värst antar jag. Ha det bra.



P.s du måste läsa min blogg, ingen annan gör det ; )

2008-11-19 17:38:54
URL: http://bloggtobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0