Stormvarning

Inatt har de verkligen blåst ordentligt här på bananen.
Lättväckt som jag är har jag sovit iprincip ingenting.
Kollade mig i spegeln direkt när jag vaknade o hade mörka ringar under ögonen o va alldeles blek o svullen.
Söt som fan!
Nej usch va sliten man är nu alltså.

Har precis fått i mig en kopp kaffe o frukost.
Sitter här o glor o magen ligger på låren.
fy fan va obekvämt de är, hur mkt mer kan den sjunka liksom?

Nej ska la ta mig i kragen o gå ut med Tilda, sen försöka städa här hemma lite.
Sanna kommer ju vid ett tiden för att klippa mig o ev färga om jag hittar ngn färg jag gillar.
Ska bli trevligt o träffa henne igen.
Efter hennes besök drar jag nog till pappa, eller ja Johan oxå då.

Ska ringa min BöööPHE idag o prata med henne, för hon kom ju hem från sin långsemester inatt o vi har inte pratat på säkert 8 veckor.
Har saknat henne som fan!

De hickas från magen nu, som vanligt.
De kommer antagligen ut en bebis som hickar lika mkt :)
Kom ut nu, orkar inte vänta mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0