Dagen har gått fort

Japp den har gått med ett himla tempo.

Vid halvtvå gick vi in till stan o kollade, fanns egentligen en del jag behövde köpa men hade verkligen ingen som helst  lust när jag kom dit.
Kollade lite men som sagt inget humör så började vandra hemåt.

Däcket på cykeln exploderade, sjukt rädd blev jag!

Fick beställt en fin body från Lundmyr iaf, så nu vet jag va lillen ska ha för första kläder o vilka kläder som ska has på på hemresan :)

Hungrig är jag kom jag på nu, men har ingen direkt lust o laga ngt så får nog bli fil o ngn macka,
Johan är i Gbg nu, han skulle träffa sin kompis innan han flyttade från Gbg igen.
Känns la sisådär när han e iväg, samtidigt som de e skönt o va ensam lite.

Har shoppat till mig själv föresten, av Malin.. Haha!

Ska antingen träffa Alex en sväng om hon kommer, annars drar jag la upp till Malin igen va tanken.
Vi får se helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0