Datorproblem

Satt vid datan imorse o de började smälla från skärmen, as rädd blev jag o sprang till Johan o väckte honom.
Stört, vi kopplade ur den o den ville itne funka igen utan att bröja låta lika misstänksamt.
Hämtade en skärm i från källaren o gjorde samtidigt ltie bättre plats för byron eftersom Malin hjälper oss upp med den på Torsdag.

Denna dagen har jag legat o läst oxå, har ro för de nu o jag gillar de verkligen.
När jag är inne i mina läsperioder gör jag inte mkt annat :)

Nionde månaden är jag inne i åxå, fattar itne att dom säger man e gravid i nio månader, för egentligen blir de ju tio.

Johan står o diskar o snart ska vi vandra iväg o hämta Oliwer på dagis, skönt o kunna hjälpa till med ngt imellanåt.

Väntar på svar från dom med spjälsängen som bortskänkes, fanns två tydligen om ngn mer va intresserad.

Älskling  frågade vilken vecka de va, hans syster skulle tydligen hälas på i v 42, vilket är nu.. Får väl se va som händer o sker.

Nej nu ska jag ringa Christina o se om hon e kvar i Ullared.

Kommentarer
Sanna

Perfetk att ni hittat en spjälis, tror man säger nio månader fr man räknar ju från sin sista menst första dag, så där blir det ju en månad när det egentligen inte finns nått i magen :P Hoppas ni får sängen nu då. Lägg upp bilder snart gumman.

2008-10-14 15:26:46
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0