Frusen

Ja brr de e verkligen på väg mot vintern, de känns i hela luften ute.
Alla klagar på dom fryser så om händerna, de problemet har jag dock inte som gravid, haha svettas o e varm som tusan om händerna o fötterna.

Blev att jag drog till mamma idag.
Vi gick till vinden, eller ja jag fick ta me mammas cykel o cykla när sammandragningarna blev för jobbiga så man kan nog mer säga jag cyklade nästan hela vägen.
Mamma o Tilda gick jämte.
Väl där gick jag bara in o vände, va hur mkt kärringar som helst o jag kände inte alls för att knö tillsammans med dom för o kolla om de fanns ngt av värde där inne.

På vägen hem gick vi förbi barnaffären Svea Li, dom hade jätte mkt fina saker.
En helt liten avdelning med Lundmyr of Sweden, och mkt färglada kläder.
Där kan man nog hitta mkt fint sen när man e 100 på va de e för kön.
Tråkigt bara att de va ganska dyrt allt, antar de va märkeskläder.

Så ja inget nyttigt gjort idag, lagade mat o insåg sen hur trött jag va.
Får ta tag i saker imorgon,
Nu blir de bada badkar med älsklingen för att få upp värmen.

Kommentarer
Mela

hehe mmm dem sjunker ju ofta lite mot ryggen när man sover =)

2008-10-29 18:23:29
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0