Grymt deprimerande dag

Verkligen mörkt o trist ute, de blåser o små duggar.
Inte fan blir man pigg o positiv av de inte?

Håller på o tvättar, annars har jag bara legat i sängen o glott på tv med Johan.
De värsta är att de verkligen är ointressant också.

Va iaf väldigt trevligt o träffa LizzettanFettan.
Hennes mage va stor o fin :)
Tänk va saker o ting förändrats.
Kom o tänka på våra filmer vi gjorde, haha sjukt pinsamt o jag hade nog skämts ihjäl om jag såg dom nu.
Men visst va dom bra?
- Akta dig, höhöhöh    ;)

Funderar om jag o Johan ska försöka gå Ljus i Alingsås, får väl se hur mkt jag orkar.

Alex gumman, hur e de med dig?

Söndag är de bestämt, vi hämtar sakerna :)

Kommentarer
della

era filmer va väldugt bra ;)

2008-10-10 17:51:26
URL: http://dellisch.blogg.se/
Sanna

Ja försöka duger, får se hur det går bara. Tids nog ska det nog bli bra. Puss

2008-10-10 19:35:56
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Mr Love

Johan verkar vara en riktig skit! Tycker att du ska dumpa honom och skaffa en riktig man som tar hand om dig när du är på smällen och allt.

2008-10-11 01:28:19
Lizette

Haha, nej det är inte det minsta pinsamt med filmerna. Dom är faktiskt grymt bra, undra om jag vet vart dom är? För dom är helt klart värda att spara :-) haha.. Vi lär ju iaf inte göra om några sånna, även om det hade varit kul :-D



Vad kul att ni ska hämta alla saker imån, sen kan du hålla på och dona till bebisen i flera dagar. Kram på dej

2008-10-11 18:46:03
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0