Huslig

Ja jag har gått o blivit sådan.
Inte överdrivet på ngt sätt men ni som känner mig borde kunna se en STOR förändring.
Går dagligen o små plockar lite här hemma, o tycker faktiskt de e helt okej.

Värsta hemmafrun som lagat mat nu varje dag denna veckan.
Idag blev de Tjockpannkaka, imorgon tänkte jag satsa på köttfärssås.

Pengarna från Fk har kommit sån himla tur!

Imorgon ska jag nog in till stan o se om jag kan få köpt plastad froté och en skötväska som jag kollat ut.
Kan vi kul o iaf kika hur de ser ut när dom öppnat hela storken åxå, perfekt med massa nya affärer.. Man behöver aldrig lämna stan i fortsättningen,, haha!

ska nog vika in tvätten sen igår nu, o stryka lillens sängkläder som e nytvättade o nyköpta.
Måste verkligen fundera ut vilka kläder som ska packas ner i kommande BB väskan också.

Kommentarer
Sanna

Myys pys, haha du hushållig, det tror jag när jag ser det ;) Kom på att jag har tre små silver ramar hemma, med nallar på, som ska stå, eller fattar du? Som du kan ta om du vill. Kanske du kan hitta plats åt dem i lillrummet. Tant Sanna måste ju bidra lite mer iaf, plus lilla påsen med paket som är här hemma och väntar på att bli avlämnad. Puss å Heej.

2008-10-23 23:33:57
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0