Lördag

Bloggen håller på o görs om lite nu igen, jag vet jag e velig men de blir säkert bra när de e klart :)

Vaknar av att jag känner mig hungrig även idag, men de e la inte så konstigt kanske.

Min vänster hand har verkligen inte blivit bättre, o jag vet inte va de är.
Pratade ju med läkaren när han ringde o han sa att de va inte karpaltunnelsyndrom iaf (även om jag har de åxå , men de märks av mestadels om nätterna)
Värker verkligen ovanför tummen o upp i armen när jag böjer eller rör på den, i snart två veckor har de varit så utan ngn som helst förbättring.

O för att inte tala om sömnen, verkligen längtar tills jag iaf kan sova bra igen ( även om jag e väl medveten om att de kommer säkert inte bli lätt när bebis behagar att komma)
Så himla jobbigt att gå o kissa o sen av ngn konstig anledning inte kunna somna om på flera timmar hur mkt man än försöker.
Sen lär jag iaf kunna när jag väl får chansen :)

Undra när JOhans syster kommer då?
Hmf ska äta lite sen ta mig ett bad tror jag . . alltid lika svårt o komma upp ur badkaret efteråt nu när man e så tung o otymplig, bara väntar tills jag en vacker dag ska skrika efter Johan .


50 DAGAR KVAR TILL BF

Kommentarer
Johanna

Oj då är det inte lågnt kvar nu :)

2008-10-18 13:43:08
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Evelina

Fin blogg gumman! Har du gjort den själv?

2008-10-18 14:13:05
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Sanna

Jodå det var riktigt roligt, blev en hel del bra bilder,en helt annan sak än när vi var iväg, kanske inte så konstigt i för sig. Puss.

2008-10-18 16:25:23
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Mela

ja vill oxå ha 50 dagar kvar! meeen iofs så har jag ju bara 17 dagar mer så inte så länge kvar här heller hehe =) Och om inte annat så har jag lätt att hålla koll på hur många dagar det är kvar till julafton haha =D Men jag hoppas faktiskt lillen inte kommer då som den är beräknad.. får gärna komma innan.. innan julafton men efter min födelsedag den 7,e blir perfekt! :D

2008-10-18 18:30:41
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0