Mitt i veckan

Nu är de onsdag igen, gillar inte onsdagar, gillar iofs varken sön,mån,tis eller ons.. haha fråga mig inte varför!
De är iaf ´Greys Anatomy på tv ikväll, och de verkar som de kommer va vääälidgt händelserikt:)

Har rejält ont i min blåsa när jag står upp nu.
Men min bm sa att de antagligen berodde på att bebis låg med huvudet neråt o liksom pressade med huvudet på den.. uscha mej, hur ska jag klara förlossningen? :P
Känner mellan benen att de trycker på rejält också, men de berodde antagligen också på huvudet.
Har börjat få tillbaka mina mensvärk liknande smärtor i ryggen ibland nu, men de e la förvärkar de antar jag.
Allt är säkerligen som de ska.
Fan den som sa de va lätt o va gravid ljög ;)

Ska försöka äta lite sen ska jag möta upp mamma på stan o även besöka försäkringskassan för o kolla hur de går med alla mina ärrenden.

Nepp


Kommentarer
Johanna

Jag har också alltid haft lite svårt för onsdagar tidigare men har nu kommit på att dom är rätt bra för då har man ju nått halva veckan, elle rja halva vardagsveckan för helgen den vill man ju ha kvar :) och sen är det ju som sagt bra tv på kvällen!

Hoppas trycket på blåsan lättar lite!

2008-10-15 09:47:46
URL: http://myzjojo.blogg.se/
Evelina

Blir det vinden idag? Vet inte om ja ska orka följa med än :P puss

2008-10-15 09:56:22
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Sanna

Finns inte så mycket att fatta, jag ska iväg till en fotograf och ta bilder och det kostar inget. Varför är för erfarenhet från bådas håll, det är någon som känner någon som känner en som jag känner typ. Men som tyckte jag skulle passa. Så detta är första och mer test om jag är nått att ha typ. Hänger du med?!

2008-10-15 11:35:21
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Men hur ska ni ge barnet mat , blöjor, kläder när ni inte ens har råd till mat själva?

2008-10-15 13:07:14
Mela

Men hur ska ni ge barnet mat , blöjor, kläder när ni inte ens har råd till mat själva?



Men JÖSSES!!! :O

Bara för att man inte har mat hemma för stunden så ska hon väl inte behöva bli påhoppad sådär?

Vi har en halvmöglig gammal ostkant i vår kyl och lite kaviar för tillfället... Kommer jag oxå bli världens sämsta mamma och inte kunna försörja mitt stackars lilla barn då oxå eller?? bara för att jag har så förbannat ont i ryggen och inte kunnat gå till affären själv utan väntar på att sambon ska komma hem med matkassarna efter skolan och vi har varit bortresta några dagar och då rensat kylen???



Tycker att vem du nu än är så ska du tagga ner lite och hålla dina elaka kommentarer för dig själv.. Man ska ALDRIG reta upp en gravid kvinna!!!



2008-10-15 14:06:59
URL: http://nevertheless.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0