Trött o frusen

Va en lång dag, jobbigt o gå omkring på Ikea tillsammans med alla andra hundratals människor som hade tänkt samma tanke.
Man känner att de tar på kroppen alltså, fick vid flertal tillfällen sätta mig ner o vila lite.

Fick handlat lite iaf :)
Kastruller, stekpanna, doftljus, sån där blom doft grej, och till Lillen då täcke, filt, lakan, påslakan, lampa,tavla.
Öhm glömde jag ngt?
Slänger in en bild på bebissakerna iaf.
Hade ju kredit kvar o allt som allt gick de bara på ca 600 kr.

Stödstrumpor blir de nog o skaffa sig snart, för fötterna o benen svullnar lite väl mkt.
Kan inte bara sista tiden av graviditeten gå snabbt?
Jag vill ha dig i mina armar nu, se hur du ser ut o lära känna dig.


Kommentarer
Sanna

Det såg ju hel mysigt ut :) Kommer nog bli bra i lillrummet ska du se.

2008-10-19 20:37:11
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Alex

Fina saker. :) Du får napparna och så i veckan. Nej, alla dagar är fan inte helt bra. Dyker upp saker i huvudet som är helt sjuka. Plus att Gogo, av alla människor, satte sig på hjärnan idag när jag duschade. Sjuuukt! Miss ya. Puss

2008-10-19 21:50:39
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0