Tryck över bröstet

Idag känns som en kass dag.
Vet inte hur jag ska ligga för att ligga någulunda bekvämt, försöker vrida o vända på mig men ingenting känns bra.
Känns som om luften inte räcker till o jag antar de beror på bebis som trycker uppåt o gör så jag får svårt o andas.
Känns som de e många veckor kvar man ska stå ut innan man kan gå tillbaka o bli sig själv igen, men men bit ihop eller bryt ihop.

Jobbigt bara när de e så idag eftersom jag har sjukt mkt inplanerat.
Vi ska ju börja måla, tvätta, antagligen träffa Alex o sen ska jag till stan med Olivia för att hjälpa henne hitta kläder.
Ueehh, vill bara ligga o slappa i bekväm ställning i ngn timma.. hur nu de ska gå?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0