Alla dessa mardrömmar

sjukt jobbigt o drömma så mkt, om de ändå vore andra drömmar så hade de varit lugnt.
Men de e alltid hemska sånna.
Vaknade imorse av att jag grät o Johan låg o höll om mig o klappade mig, hade drömt igen.

Denna gången hade jag blivit tagen av polisen som sa jag hade massa droger o alkohol i blodet ( men grejen va jag hade verkligen inte tagit ngt o jag vet inte hur de hamnade i mitt blod)
Dom sa till mig vilken dålig mamma jag skulle bli o att barnet säkerligen skulle bli missbildad pga detta. . Hemskt va de!
Varför drömmar man så när man e gravid?
Förstår inte meningen.

Hade gärna sovit ett par timmar till, men är ingen ide´ att jag försöker somna om, känner att de ändå kommer gå åt helvete.

Så va händer idag?
Absolut ingen aning, men vill träffa ngn så man känner sig lite nyttig när dagen är slut.

All for now


Kommentarer
Dotter alberta

vad jobbigt kram

2008-09-14 08:21:16
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0