Bm idag

Ska bli mysigt att få höra lillen igen idag, mätas o se hur mkt magen växt.
Blodproverna o vägningen ser jag dock INTE fram emot.
Känner mig verkligen grymt ful som gravid.. som en boll som sagt.. Men alla andra gravida är ju super vackra.
Ska inte dit förens 14:30 , sent eftersom jag e van vid tidiga morgontider.
Mina fingrar ser verkligen ut som prinskorvar, inte de minsta sexuellt , men men de försvinner ju när bebis är ute.

Så va ska man göra idag?
Hade velat umgås med ngn ett tag.
Måste även plocka lite här hemma idag o sen ska jag ju tvätta i eftermiddag.

Usch opereras imorgon, mår verkligen dåligt över de o förstår inte alls hur jag ska kunna sova inatt.
Sen en sak till, va fan hur ska jag överleva utan mat sålänge?
Får inte äta efter 24 o ska va där 07.30, sen står de liksom att de offtast är LÅNG väntetid, jag menar jag är gravid o som hungrigast på morgonen.
Dessutom ska jag ju inte sövas så jag fattar inte va mat kan spela för roll.
Helvete för imorgon, vill bara hoppa över dagen helt o hållet.
Sen ska man då leva med smärta o nedsatt funktion i HÖGER handen.
Fan!

Nej nu får jag komma på ngt o göra.

Kommentarer
Jaana

Klart jag kan, men jag är ju inte så duktig på det? Men kan göra det jag kan iaf.:) Vad vill du ha hjälp med?

2008-09-17 10:54:23
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Sanna

Jaha jag trodde ni skulle få sakerna av henne, visste inte att ni skulle köpa dem. Ja det är klart att du vill ha dem så länge du orkar fixa med det, usch det är inte lätt. Fan att jag inte har körkort, ullared hade ju varit en guldgruva för er nu, dom har ju det mesta konstigt nog. Kan du inte slänga ut en bild i bloggen på de kläder du köpt?! Det ordnar sig gumman, det gör det alltid. Pusspuss

2008-09-17 12:23:16
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Ska du göra om garderoben till barnrum eller? Säg till om du behöver hjälp att måla, du skulle väl göra det va? för det börjar väl bli dags snart. Jaja tänkte bara säga det iaf. Puss

2008-09-17 12:30:39
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Alex

Hoppas operationen går bra imorgon, men det tror jag allt. Martin hälsar så mycket också. Vi va bara i Alingsås en kort stund. Eller vi kom sent igår kväll och åkte hem idag igen vid 8:30. Men vi ska dit snart igen. Kanske redan till helgen. Saknar dig stumpan! PUss

2008-09-17 12:37:39
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0