Då va denna dagen nästan gjord

Har efter vår lilla vistelse i stan varit hemma bara.
Städat, o faktiskt träffat Mia.
Va riktigt kul o träffa henne igen, va ju i april senast o vi va ändå vääldigt tighta förut.
Fick höra lite rykten om våra gamla umgängen, men de mesta verka ha stannat av sen jag blev gravid. De händer tydligen absolut ingenting ute längre.

Johan är iväg o köper lite godis o sånt, sen ska vi nog iväg o hyra film.
Blir en riktigt lugn kväll.
Mysigt.

Lillen är slö, haha de sparkas ju men man känner mer att den vrider på sig där inne.
Börjar bli trångt kan jag tänka mig.
Om pengar finns denna månad ska jag börja måla om här inne till Lillen o även ta en tripp till Ikea för att se om man hittar billiga tillbehör till "rummet"

Vill bara ha allt klart.

Börjar bli sjukt nervös inför operationen o sover dåligt :( Usch!

Kommentarer
Alexandra

Lovar dig att allt kommer att bli bra! Puss

2008-09-13 23:02:30
URL: http://alexlovesmartin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0