Fredag igen

Veckorna går ganska fort trots att man inte gör ngt.
Idag är de jú äntligen superfint väder , kanske man blir lite piggare då?

Tror Johan har lyckats smita mig nu, eller ja jag känner mig alldeles snorig o slemmig i halsen, hoppas för gudskull inte de blir värre.
Han är nog lite bättre idag, eller ja han sov hela dagen igår o har sovit inatt också, får se hur länge han sussar idag.

Ska träffa Della idag, har lovat de så ska se när pappa kan köra mig bort ( inte en chans jag går)
Åh extremt hungrig som vanligt, hade varit skönt om man kunde va uppe längre än 30 min utan att känna sig dödshungirg, men lillen kräver la käk antar jag .

Senaste dagarna har jag vaknat av små puffar där inne, mysigt.
Älskar verkligen när de sparkas.

På ett sätt e jag suuuuper stressad inför allt som ska ordnas, jag menar vi har ju bara vagn o lite kläder.
ALlt annat liksom?
Sen är ekonomin på bott just nu så vi kan inte dra iväg o köpa heller.
Ska ju få köpa en del av Sandra men jag vet inte när de blir, vill bara ha de mesta klart.. man blir ju inte lättare direkt.
Ändå känns de som en evighet tills bebisen ska komma ut.

Längtar tills Onsdag, eller ja jag längtar tills jag ska få höra lillens hjärta igen, men itne efter proverna.
Nu snart blir de ju tätare kontakter också, två gånger i månaden istället för en.

Kul att min mobil håller på o paja, helt konstigt.

Aj nu fick jag en såndär "mensvärk" i ryggen igen som håller ei sig ett tag.
Nu är den redan över men när dom kommer gör de ont ( iofs bara ett par gånger om dagen )

Kommentarer
Anonym

förvärkar?

2008-09-12 09:30:07
Sanna

Det är lite mycket just nu bara.

2008-09-12 09:49:44
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Lizette

Man blir verkligen helt stressad inför allt som ska ordnas. Jag tror vi hade allt färdigt till Mario redan i v35 för jag var så stressad. haha..



2008-09-12 13:22:16
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0