Hungrig

Som vanligt på morgonen antar jag.
Va tvungen att ta av bandaget på handen nu, men dom hade ju dratt åt de så hårt att de riktigt gjorde ont.
Sen kunde jag inte låta bli att dra av o kolla hur de såg ut under, plåstret hade liksom redan lossnat en del.
Nu måstej ag köpa nytt sånt bara för de, fingrarna är fortfarande rejält svullna.

Va väldigt mysigt att hälsa på Becka igår, hade saknat henne så mkt.
Tyvärr vägrade nästan lillen sparka när hon skulle känna så hon fick bara ngn enstaka spark (typsikt, hon av ngn vill jag ju ska känna)
Seg bilresa hem men man står ut.

Johans kompis kom aldrig, han hade annat o göra.

Min mobil hade dött när jag iväg o stackars Johan hade varit jätte orolig o försökt ringa o skickat sms, så sött av han ;)

Nej nu måste de bli käk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0