Inget vettigt alls

Den människa som säger de går fort o va gravid ljuger.
Altlså kanske när man ser tillbaka på tiden efteråt att man kan känna att - oj va tiden gick fort.
Men inte nu när man är i de o väntar, då går de verkligen inte fort, snarare långsamt.

Jag menar ni andra hur mkt har inte ni hunnit med under hela sommaren våren?
En del antar jag.
Jag har varit gravid jag ;) Alltså så nej jag tycker inte de går fort faktiskt.
Men men alla är vi olika, andra barnet känns säkert fortare.

Jag är beroende av juice, kan dricka lätt 2 liter om dagen (vanligtvis 1,5 liter)
Apelsin eller exotiska frukter,
Fina grejer de där, jag svär ;)


Kommentarer
Jaana

Kan tänka mig det känns jätte segt att vara gravid. Min syster är gravid nu, vecka 35 eller 36 nu,och för mig känns det som att de var igår hon fick reda på att hon var gravid (v.6 typ) hehe.. o för mig känns det också som igår du skrev att du var gravid. Men som sagt, tror säkert det känns jävligt drygt att vara i situationen själv, går liksom inte jämföra egentligen.=)

2008-09-02 12:44:03
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Jaana

Jaa, den är väl det. o tänk, då kommer all väntan vara såå värd det. :)

Länge sen man såg dig, "hänger" aldrig i gnosjötrakten längre?

2008-09-02 15:13:40
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Jaana

Ahaa, dom bor där ute nu? Reftele alltså.. där ser man.. ser becka nån gång lite då och då, men läänge sen nu. På typ parken i gislaved eller nåt sist tror jag..Jaja.. nu ska jag ha ett litet möte, sen ska jag hem för dagen.. ha en bra dag och hoppas allt de där med jobbet o så löser sig. sånt e aldrig kul! Kramar, ta hand om dig o bebben:)

2008-09-02 16:10:58
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0