Kallt

De är verkligen höst ute nu, förbannat kallt faktiskt.
Jackan går knappt o knäppa, är de verkligen möjligt att magen växer så mkt på ett dygn?
Kanske att den växt för hela veckan nu då.

Fortfarande lite sparkar, okej jag har känt "honom" men ändå betydligt mkt mindre än normalt.
Kanske börjar de bli trångt?
Eller att han helt enkelt är slö idag.
Ska fråga bm när dom ringer upp (måste ha ett nytt läkarintyg för de andra jag skickade till arbetsgivaren har kommit bort med posten) Så jävla dåligt!.
Undrar fortfarande om de e sammandragningar jag känner som kommer som mensvärk o sitter i ett par sek 10-20 sek.
Kommer ett par gånger om dagen iaf o de e inte så skönt.. Men de skulle väl inte va konstigt är ju ändå i v 29 snart o har ej kännt av ngt sådant tidigare.
Hoppas Bm ringer upp iaf, annars får jag testa på den halvtimmes teletid dom har i eftermiddag.

Har föressten beställt ny mobil, som sagt min andra e ju totalt störd så behövde verkligen en ny.
Kommer om 1-2 arbetsdagar o jag hoppas jag blir nöjd. '
Liknar min nuvarande fast mkt bätttre, hade velat haft i svart men den va ju slut tyvärr.

Kommentarer
Anonym

Du kanske håller på och öppnar dig?

Be om en tid hos bm. bebis bör inte komma ännu!

2008-09-15 14:13:14
Anonym

Speciellt eftersom lillen är lite lugnare, de sägs att dom brukar lugna ner sig innan det är dags! Så kolla upp det.

2008-09-15 14:13:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0