Konstigt

Mår jätte konstigt efter att jag tog min första tablett levaxin.
Stog att biverkningar ej förekommer om man ej tagit för mkt, o jag har inte tagit för mkt :S
Om inte läkaren skrev ut för stor dos då, men sånt borde la hon ha koll på eller?
Jaja de kanske är ngt annat.

Va jätte trevligt med Lizze idag, vi satt lång tid på fiket o tjötade.. tiden bara flög iväg.
De enda vi snackade va ju typ graviditet o sånt , men tror lätt de blir så o de kändes verkligen jätte bra o få tjöta av sig lite.

Har ringt försäkringskassan o frågat hur de går med havandeskapspenningen, dom skulle be ngn med mer koll o ringa.
Fan va sega dom är!

Nej fy fan va äckligt jag mår som sagt.

Får nog föröska sova bort de.

Illamående like hell :S

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0