Kroppen säger stopp

Vill ha mer energi o vill att kroppen ska klara mer, men tyvärr den ger upp efter minsta lilla påfrestning :(
Känns sisådär.
Nu får de va nog för idag helt enkelt, tror jag borde försöka lyssna mer på kroppen o inte va så förbannat enveten o forsätta trotts att de gör ont.

Toan är klar nu också, okej jag rensade inte rören eller ngt sånt för de klarar jag inte av utan att spy, men den är iaf betydligt renare.
Hallen är typ klar, lite mer tid till de imorgon så blir de klart också.
Lackat bordet o spikat upp tavla har man också hunnit med.

Nu ska fan Johan städa här inne kan jag lova.
Han är den lataste människan som finns o behöver en spark i arslet för att komma igång många gånger.
Men jag har liksom ingen enegi o tjata på han, vill inte vara den som gör de heller, men annars blir ju inget gjort.

Min bm ringde o sa att de nya proverna fortfarande va för låga från sköldkörteln o att vi skulle börja medicinera.
Nya prover ska tas nästa gång om två veckor (jag som verkligen hade sett fram emot att dra dit utan att behöva bli stucken)
Man tycker att jag borde vänja mig vid alla dessa prover nu , men icke.
Har man en fobi så har man iofs.

Malin har kidnappat Tilda o dom har varit ute i över två timmar, haha börjar nästan oroa mig lite.
Så snällt av hennne, för eftersom inte jag orkar gå långt.
Vill ju inte min Tilda ska behöva lida pga min kropp liksom.

Nej jag måste lunka till affären nu med.
Fan fingrarna e avdomnnade i vänster nu igen :(


Kommentarer
Louise

Är du gravid? Du ska se att det blir bättre när du har fått din bäbis. :)

2008-09-24 21:45:02
URL: http://lowice.blogg.se/
Malin Lindholm

Du behöver aldrig oroa dig när jag lånar din lilla bebbe, vi hade det helmysigt :) Kidnappar henne snart igen :P

2008-09-25 21:08:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0