Ledsen

Förstår inte varför du gör så.
Varför du inte kan förstå att de faktiskt sårar mig o drabbar mig med.
Jag önska du kunde leva dig in i min situation o förstå, men de är tydligen för mycket begärt.

Tilda sitter jämte mig o tittar, hon känner garanterat min oro.
Hon vet när jag mår dåligt utan att jag behöver berätta va de beror på o lämnar aldrig min sida när jag mår som jag gör.
Ni ska se henne, hon sitter vid mina fötter o håller ögonen på mig (hon gillar inte ens att va i datarummet)

Har varit med Malin ett tag, hon av ngn förstår ju hur de är.
Lizze kom oxå o drack kaffe o hade med sig sötaste Mario.

Ska lägga mig o deppa nu.
Lägga mig o vänta in att han kommer hem, de vet man aldrig när de blir.
Snälla gör inte så mot mig, de sårar mig mer än du tycks förstå.

Kommentarer
Jonna

Vad har hänt??? Kämpa på...

2008-09-03 20:44:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0