lite snabbt

Snart till bm.
Försöker snabbt slänga i mig lite wookade grönsaker.
Ska bli kul o höra den lilla nu igen.
Men är nervös för blodproven :('

Har varit hos Malin nu ett par timmar, hon hade varit så himla snäll o plockat ihop en del bebiskläder o tillbehör som jag kunde låna.
Guld värd gummsan.
Oliwer låg o myste med min mage så bebis vaknade , jätte mysigt.

Mobilen har kommit o jag fattar inget av den,, lite väl high teck för mig alltså.
Får se om jag ger de tid o förstå sen.

Nej nu ska vi snart cykla ivög

Kommentarer
Sanna

Skönt att du fått tag på lite grejer, även om det bara är ett lån så är det ju guld värt. De små liven växer ju skit fort ändå. Ja hojta som sagt om du behöver målarhjälp eller något, lycka till hos bm nu. Puss

2008-09-17 14:48:16
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0