Lördag

Kan inte sova så länge på morgonen längre vilket stör mig, hade varit skönt o kunna sussa tills tio iaf.
Men lika bra o vänja sig, sen blir de ju inte mkt sömn :)

Så igår va jag o Johan o tog en fika, haha tyvärr har han inte tålamod o sitta där längre än tills man ätit upp, men men vi kom utanför dörrarna ihop iaf o de är ett + i kanten.
Ikväll ska vi nog gå på bio om de blir som planerat Patrik 1,5.. förhoppningsvis håller den måttet.

Lillen va totalt crayzy hela dagen igår.
Vet inte om de kan ha ngt o göra med de nya tabletterna mot sköldkörteln, fast nej de ska ju inte påverka bebisen alls.
Kul iaf att den har sånna dagar.

Funderar på o skicka ett sms till lillasyster Olivia för o se om hon kanske vill ta en lördags fika, va längesen vi träffades ju.

Imorgon bär de av för att köpas färg, vet dock inte om jag börjar måla själv. får se helt enkelt.
Ska bli skönt iaf när de e klart så man kan hämta alla saker hos Sandra.. Måste verkligen ringa henne o be henne komma med förslag på datum, för jag mår inte bra av stressandet.

Nej frukost dags kanske?

Tack sötaste Amse för du fixade min blogg, va tycker ni andra?

Kommentarer
della

bloggen är jättefin :)

2008-09-27 08:53:39
URL: http://dellisch.blogg.se/
Mela

va fint du fått det :)

2008-09-27 11:35:45
URL: http://nevertheless.webblogg.se/
Sanna

Vad bra att du blev nöjd :)

2008-09-27 11:43:52
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0