Måndag

Förstår inte varför jag börjat sova så himla dåligt alltså, men de har säkert ngt med graviditeten o göra, har hört mig för o många fler än jag har samma problem, lite störande bara.

Tilda stackarn hade bajsat på golvet (de gör hon aldrig) om hon inte är dålig i magen då. tycker synd om henne.

Får väl se om mamma kommer då idag, de skulle hon ju iaf.
Skulle va skönt o få ordning här hemma liksom.
Förhoppningsvis kan även pappa komma förbi o hjälpa till o få ner lite av sakerna i källan, annars får Johan klara de själv.
Ska nog gå o kolla färg redan imorgon, eller nej inte gå.. orkar inte gå hela den vägen med ryggen.
Vill liksom ha de klart inför bebisens ankomst, man vet ju aldrig när den behagar att titta ut heller.. kanske kommer den tidigare än planerat? Inte för att jag tror de men som sagt man kan inte va säker.

Vet inte riktigt hur jag ska ha de här inne, vill ju allt ska va så perfekt som möjligt.
Måste verkligen prata med Sandra o bestämma ett datum så vi kan hämta sakerna.

Massa läsare men ingen kommentar alls.

Fan btw min vänster hand somnade rejält inatt o tycker jag känner tendens till de i långfingret med.
Vill verkligen inte operera den också, klarar inte de psykiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0