ny vecka

Mitt lilla mirakel, inatt drömde jag om dig igen..
En pojke va du även denna gång, undra om jag har rätt.
Jag undrar verkligen hur du kommer se ut, sjukt att man kan längta så mkt... som födelsedagar o julafton när man va liten.
De coolaste är att när man trycker där du ligger känner man så väl hur du flyttar på dig o dina små fötter kan sparka riktigt hårt.
Elak mamma som håller på o väcker o puttas tänker väl du :)
Älskar dig redan otroligt Leon/Ebba.


Idag ska de nog målas som sagt, ska först hämta tak fräg så vi kan börja måla taket, hyllan o listerna först.

Ska även ringa Alingsåshem o klaga eftersom toalett jäveln hela tiden står o rinner.


Vårdcentralen också, just de ja, måste nog ta mig i kragen o försöka komma iväg o plocka stygnen.
Har fått sova med skena inatt pga andra handen somnar o gör så ont nu :(

Hundarna funkar bra ihop iaf, på tal om ngt helt annat,



Kommentarer
Sanna

Skitsamma, hoppas dagen blir mysig.

2008-09-29 11:20:01
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Evelina

Ja, jag ska oixå bli bättre. Vad händer i veckan då? Ses någon dag, jag kan varje dag, ledig tills lördag! puss

Jaana

va fin din sida blivit.=)

2008-09-29 13:50:45
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Anonym

min kille drömmde under min grav att vi skulle få en tjej tre grr och de fick vi :D

2008-09-29 14:43:04
Sanna

Jaa men det känns inte alltid så bara, vet att jag inte bor nära och allt. Men känns som vi inte har varandra längre, tror du förstår vad jag menar?! Iaf lite.. Saknar min esma, klart jag fattar att du är upptagen av mycket och har mycket med ditt egna. eh.. kass på att förklara som alltid.

2008-09-29 17:33:07
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0