Ny vecka o nervositeten blir värre

På torsdag ska jag dit, vill verkligen inte o är så otroligt rädd.
Stora planer på att skita i de , handen är ju okej nu. "bara" stickningar o att den är svagare, men men samtidigt är de ju lika bra o få de gjort så att de inte blir värre.

Lite nojig har inte känt lillen sparka ännu idag, brukar alltid vakna av små puffar där innefrån, men de e la säkert ingen fara men man hinner ändå tänka tusen tankar.
Kanske kommer de igång efter lite mat i magen, brukar va som mest rörlig på morgonen efter frukosten.
Japp Lizze just nu tror jag mer på pojke, men man kan ju ändra sig igen :)

Hör hur Tilda ligger o drömmer, ska nog lägga mig o gosa lite med henne snart.

Idag vet jag verkligen ingenting som händer, de suger!
Ngn som vill ses?

Kommentarer
Jaana

Nää precis, pojkarna i gnosjö är ju ganska ambitiösa av sig och har alltid varit.:)

Jaa, det kommer säkert.. börjar närma sig med stormsteg nu! härligt va?! snart har du den lilla där i din famn.. vilken skön känsla de msåte vara.:)

2008-09-15 11:34:49
URL: http://chanaeggmaan.blogg.se/
Lizette

Det kommer gå kanon bra, Emme. Vi får ses snart också, var ju längesen nu ju.



Föressten, jag såg förlossningskliniken som du pratade om och jag tänker ALDRIG mera se det igen. Det var ett barn som inte skrek med en gång och var alldeles blå och då började jag storgråta och kunde verkligen inte sluta gråta. Det var det hemskaste jag någonsin sett, även om bebisen mådde bra efter dom sugit lungorna. Hur klarar du av att titta?

Nu är jag helt plöstligt livrädd för att föda även om det gick bra med Mario liksom.



Ha det bäst. Kram

2008-09-15 13:21:25
URL: http://www.paddis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0