Så trött

Är så otroligt trött o deppig idag.
Har varit med Evve o Agneta på stan, men de blev nog lite för mkt för de tog så lång tid.
Ska bli skönt om jag får tabletter så jag förhoppningsvis blir piggare o mindre deppig eftersom deprission är ett symtom också.
Så jobbigt när man inte längre känner igen sig själv.

Saken blir ju inte bättre av att mamma ringer o tjatar om allt jag inte har till lillen.
är redan super stressad över de men jag kan inte handla när jag e pank, förstår itne varför hon måste tjata så.
Jag vet att jag inte har all tid i världen o fixa allt, o tro mig hade de kunnat va klart igår så hade de gärna fått för min del.
Men jag kan inte trolla till mig massor av pengar, så enkelt är de.

Kommentarer
Sanna

Förstår att det är lite jobbigt, men du ska väl ändå få en del av sandra och det är ju bra det, det viktigaste får ni väl? Vad är det annars som ni saknar? Synd att kortet gått ut, jag har heller inget därför jag undrade. Puss

2008-09-16 17:18:52
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Anonym

Jag har en helt galen idé om hur ni ska trolla fram mera pengar. JOHAN KAN VÄL BÖRJA JOBBA!!!

2008-09-17 13:09:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0