såja



För att sammanfatta dagen lite.
Fin höst på Banaen alltså.
Snyggaste magen, haha nej inte direkt snyggt när man börjar få en pigment rand o bristningar, navlen är icke djup längre.
Hehe men visst har de sina fördelar att va gravid också, jag ska passa på o njuta o försöka skita i va alla andra tycker o säger.

Tänk va man kan älska någon som man ej träffat än.
Jag funderar dagligen på vem du är o att du mår bra.
Kan inte beskriva hur mkt jag längtar tills du ligger på mitt bröst.
Då kommer de va mödan värd att stått ut i nio långa månader
.

Kom på lite saker som måste inhandlas.
Har nästan bara bodies o behöver mer byxor o kanske ngra fler lite tjockare tröjor.
Vintermössa o små vantar.

Lizze kom på att jag nog sover dåligt för jag stressar så.
Eller ja jag funderar ju mkt över allt som ska ordnas o inhandlas osv.
När allt de är orndat kan jag nog lugna ner mig lite mer.

Börjar bli nervös inför förlossningen med, usch.
Efter dagen undrar jag även på va för speciella kläder den lilla ska ha på sig som första kläder o på hemresan.. de måste ju ändå va lite extra.
Tror jag ska köpa ngt lite finare på smultronstället.
Jo tack Lizze för tipset att de fanns många fler Irene Huss filmer, de står på shemat ikväll.


Ni ser, jag har mkt i huvudet just nu.. Tagga ner Emmelie ;)

Kommentarer
Sanna

Joo han var ju det, liten har blivit stor. Det var tiders det där, massa kort å grejer. Kul minnen om inte annat. Blev det ingen ny bloggdesign?

2008-09-25 18:01:30
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Jahhaa, undrade just. Vem var det som skulle hjälpa dig? Klart jag kan, dock är jag ju inte jätte bra på det, har ju bara gjort en haha.

2008-09-25 18:37:49
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Ahhha. Ja men jag loggar in på msn sen så får d skicka över lite bilder å skit som du vill ha då. Å säga typ hur du vill ha det.

2008-09-25 18:46:08
URL: http://sjoquist.blogg.se/
christina

Fin blogg



Stickorna går för fullt här.

Jag är inne på andra tröjan.

Ha det bra Kram

2008-09-25 22:55:29
Cecilia Julin

Fin blogg :)

2008-09-25 23:54:43
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0