Städning

Idag ska vi föröska få lite ording här hemma.
Har tagit disken i köket o sprayat rengöringsmedel som jag väntar på ska verka lite.
Antagligen blir de la ingen storstädning när vi bär ner lådor osv (även om de skulle behövas)
Men de kommer bli renare än innan iaf o de e huvudsaken.

Har varit hos Lizze på en kopp te imorse, va riktigt trevligt o träffa henne igen.
Imorgon är de gravid vattengympa, får väl se om jag går men de hade varit kul o testa.

Usch va konstant hungrig jag är idag då.

Hejsvej

Kommentarer
Sanna

Klart du ska gå på det, är la roligt och perfekt träning, du vet väl det att ju bättre kondis etc du har desto lättare blir det att klämma fram bebis, kolla det med hälso om de har gravid yoga eller något?! Kanske kan vara bra, du har la fortfarande sådan grej där eller?! ett litet tips sådär bara.

Puss å kram

2008-09-03 15:01:33
URL: http://sjoquist.blogg.se/
Sanna

Ahaaa då förstår jag, ja men det är väl trevligt om ni gör det tillsammans, det var väl smart att du låst det så slipper du bli av med pengar i onödan.

Puss puss

2008-09-03 15:38:40
URL: http://sjoquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0